Business IT & Management voltijd: Docenten
  Gem. voltijd  Sig. voltijd  BI Laag BI Hoog N % Negatief % Positief Gem. faculteit voltijd 
Docenten (themascore) 3,4 n.s. 3,2 3,5 64 6,3% 25,0% 3,5
De inhoudelijke deskundigheid van docenten 3,6 n.s. 3,4 3,9 64 10,9% 64,1% 3,6
De didactische kwaliteit van docenten 3,4 n.s. 3,1 3,6 64 17,2% 48,4% 3,4
De bereikbaarheid van docenten buiten contacturen 3,0 - - - 2,8 3,3 64 26,6% 32,8% 3,3
De betrokkenheid van de docenten bij de studenten 3,3 - - - 3,1 3,5 64 17,2% 43,8% 3,5
De kwaliteit van de begeleiding door docenten 3,3 n.s. 3,1 3,6 64 18,8% 46,9% 3,4
De kwaliteit van feedback van docenten 3,4 n.s. 3,1 3,6 64 20,3% 53,1% 3,4
De mate waarin docenten inspirerend zijn 3,2 n.s. 3,0 3,5 64 21,9% 45,3% 3,3
De kennis van de docenten over de beroepspraktijk 3,6 n.s. 3,3 3,8 64 12,5% 60,9% 3,6
Bron: NSE 2016
1=zeer ontevreden; 5=zeer tevreden