Informatica voltijd: Docenten
  Gem. voltijd  Sig. voltijd  BI Laag BI Hoog N % Negatief % Positief Gem. faculteit voltijd 
Docenten (themascore) 3,1 - - - 2,9 3,3 66 9,1% 15,2% 3,5
De inhoudelijke deskundigheid van docenten 3,3 - - - 3,0 3,6 66 19,7% 51,5% 3,6
De didactische kwaliteit van docenten 3,1 - - - 2,9 3,3 65 18,5% 33,8% 3,4
De bereikbaarheid van docenten buiten contacturen 3,2 n.s. 3,0 3,5 66 24,2% 47,0% 3,3
De betrokkenheid van de docenten bij de studenten 3,1 - - - 2,9 3,3 66 22,7% 36,4% 3,5
De kwaliteit van de begeleiding door docenten 3,3 n.s. 3,1 3,5 66 18,2% 43,9% 3,4
De kwaliteit van feedback van docenten 3,0 - - - 2,8 3,3 66 25,8% 33,3% 3,4
De mate waarin docenten inspirerend zijn 2,7 - - - 2,5 3,0 66 39,4% 21,2% 3,3
De kennis van de docenten over de beroepspraktijk 3,2 - - - 2,9 3,4 66 25,8% 42,4% 3,6
Bron: NSE 2016
1=zeer ontevreden; 5=zeer tevreden